Wednesday morning

Nystädad, nytränad, nyduschad! Vilken start på dagen minsann! Kände mig ovanligt pigg imorse (tack, äntligen!) så det blev en himla fart. Nu ska jag bara put on my face, torka håret, äta lunch och sen hämta upp mamsen för att skjutsa henne till kstad för mammografi.

Började läsa Martina Haagboken igår kväll och jag skrattade så tårarna sprutade och wille höll på att bli galen. Bara för kul helt enkelt. Jag sitter i valet o kvalet om jag ska boka klipptid...har inte varit hos frissan på typ hundra år för jag har bara velat klippa topparna och har nöjt med "100kr stället"....men nu kanske det är dags att få hela behandlingen liksom...vill fortfarande bara toppa håret men funderar även på om jag ska boka för plock av ögonbryn. Tänkte testa Sveamagasinet här i stan, det känns nytt och fräscht. Men HJÄLP va dyrt det är. Värt det eller inte?

Jag tjuvade några kort från sthlm som hanna & tove lagt ut på FB...:)




Kommentarer
Postat av: Anna T

Härligt ni verkar haft de:)

kram

2009-02-25 @ 15:34:47
Postat av: cornelia

jaa så klart det är värt det! man måste investera lite i sig själv! Mamma var där och sa att det var underbart..ansiktsbehandling! do it! puss kramm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback