Yes I'm bored. Again.

Jag är offiicellt uttråkad.
Wille är på afterwork på Mastis men jag var supermätt när jag kom hem från kstad och pallade inte att följa med, så nu sitter jag här o bara ................................................................!
Karlstad var iaf trevligt, ingen storshopping direkt, köpte en snygg kavaj från vila, en till hedström & en till mig :) Nu kan vi vara lika för jämnan. Om den passar fröken vill säga.
Sen köpte jag en shaker till Willö, så han kan blanda fina drinkar framöver.

Om herrn behagar att komma hem snart så kan vi åka o handla alla grejer till middagen imorrn. Skulle gärna avslöja vad som ska tillagas men eftersom jag vet att ma & pa läser här ibland så ska jag inte avslöja det förrns imorrn! Gott kommer det bli iaf.

Ikväll ska jag öppna en sånhär och det ska bli göörgött.
  Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback