Driving one of your cars

Idag fick min duktiga storebror körkort! Good job! Efter alla år av totalt ointresse och storstadsliv har han äntligen tagit sitt förnuft till fånga.

Skolan gick bra och nu har jag officiellt SOMMARLOV! Sammanlagt ska jag jobba 5 veckor denna sommar, och det är väl ganska lagom? Semester och ledighet får jag ju ändå.
Har packat till helgen och det går lika dåligt varje gång jag packar, men den historien har vi ju hört förut.
Vädret ska bli piss ända fram till söndag när vi åker hem såklart, men oavsett ska det avnjutas musik, daiquiris, lite shopping, (fotboll.........fredrik och jag kanske kan prata med varann medan anna o wille skriker åt matchen?) och framförallt ska det bli roligt att bara få skratta, prata, larva sig och ha kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback