Om gyllene år

När jag gifter mig en vacker dag, så skulle jag gärna också ha Jocke Berg där som sjöng för mig (för er som inte vet...sångaren i kent..) ja det var iallafall min första tanke. Men efter att ha lyssnat så vet jag faktiskt inte om jag skulle orka för förmodligen skulle jag ha grinat ihjäl mig innan han ens var klar med introt. Vilken text....gosh!
(utan dina andetag=låten)



Hoppas ni alla får en trevlig vecka och helg - vi har packat hela dan självklart massa onödigt fast vi lovade varandra att inte göra det. Jag mår bättre än sålänge minus några nysningar och huvudvärk - och känner mig redo för att svettas lite en vecka! Imorrnbitti dumpar vi "barnen" hos mamma o pappa och sen bär det av mot skavsta. Och Grattis till min älskade pappa som fyller år imorrn! Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Anna T

Kommer sakna dig :)

kram

2009-06-25 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback