Simple kind of life

Det känns redan deprimerande att det här underbara vädret ska försvinna till imorrn..som jag har njutit dessa dagar! Idag var det riktigt hett men som vanligt ska man inte klaga. Var en snabb sväng på stan, inhandlade två nya armband från Lindex och satt in pengar på kontot. Har också fixat mina tåsingar, känns så skönt att kunna titta på sina fötter utan att vilja kapa tårna! Synd bara att båda mina stortår är svullna pga nageltrång och f.d nageltrång...:( Men bra blev det! Tack Anna för en riktigt behövlig present! :)

Maria, jag och Wille åkte ner till strandcaféet och åt skagenbaguett och njöt av solen på bryggan. Nu på kvällen har tove & jag strosat runt och kollat på fula hus, fina hus, mitt gamla lekis och skola, gungat och pratat, och imorrn åker hon tillbaka till Oslo till mitt stora förtret...
Lite bilder dåraaa..




Kommentarer
Postat av: Anna T

Glad att få ge dig de du önskat dig :)



Ha en underbar födelsedag:)

Love<3

pusskram

2009-06-02 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback