This is how we party

Så jag tänkte vara bitter över att jag är serverad med skitväder på min födelsedag, wille jobbar OCH måste hoppa in o hjälpa vid nån match ikväll, (jag fick en god frukost och lotter imorse och det räknas såklart!)kompisarna har åkt hem osv. Men så slog det mig att jag hade ett jättemysigt födelsedagsfirande i söndags, eller egentligen har jag firat hela helgen känns det som. Så idag tar jag tillfället i akt att bara vara. Har tvättat klart, ska snart bädda rent sängen med nya lakan, har gjort egna köttbullar med färskpotatis, köpte körsbär på Maxi och en skvallerblaska att bläddra i, har sett säsongens sista avsnitt av The Hills, och senare kan det bli en film. Vilken skön dag! Och tack alla som har grattat mig via sms, telefon, facebook! Galet :) Det är väl en av fördelarna med FB att ingen kan glömma ens födelsedag ;)

Imorrn är det sista rycket i skolan - fast vi ska vara i skogen med barnen och greja så det går nog fort. Sen är det äntligen dags att få några dagars ledigt tillsammans med Wille, Anna & Fredrik!







Dags att skrapa resten av lotterna o se om jag blir miljonär, eller inte!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis grattis :)

Kram

2009-06-02 @ 17:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback