Tro & Tvivel

Söndagsdejt i karlskoga med annapanna. Det blev en god pizza till lunch och ett snabbt men händelserikt besök på överskottsbolaget ;) Sen njöt vi av solen tillsammans med William en stund och planerade lite för utgång om några helger. Nu har det precis regnat klart och just som när man kan tycka att det är okej att det regnar så blir det klartblått på himlen och solen skiner. Inte så bra filmväder med andra ord. Men en stor och fin regnbåge blev kvar på himlen iallafall!
Ny vecka imorrn och för min del blir det väl till att planera för resan på torsdag så mycket som jag kan, tvätta heeela långa tisdagen - det ser jag verkligen fram emot...sen vet man ju aldrig hur det blir med jobb!


Anna är jättenöjd med sitt köp av 500 gram grillchips, låt festen börja!
=)


Min kompis, med lite härligt slem på näsan. Men det bju'r han på har han sagt!


Kommentarer
Postat av: Anna & William

Tack för en toppen dag

pusskram från oss :)

2009-06-21 @ 21:39:53
Postat av: Annapanna & Fredrik Sunkimunchie

Jag & Fredrik & hans mamma åkte på sightseeing genom Krhamn i fredags påväg till Eskilstuna :) .. de bygger ju om E18! vi såg lite pizzerior & en nedlagd shellstation :) ..vi undrade vart du bodde!? ..Glad midsommar i efterskott!

2009-06-21 @ 23:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback