Let me win

Det där sista "fnisset" som jag la till på förra inlägget kanske jag skulle ha hoppat över. Det var liksom tillägnat de som alltid hånar mig för att jag är hypokondriker...vilket jag inte förstår vart de får ifrån...men aaja, skit på er för idag har jag varit som en påse nötter! Huvudvärken sitter som ett smäck, tryck över öronen och små små känningar i halsen. Jag som har universums minsta blåsa har utmanat min kropp genom att dricka galet mycket vatten...nu har Dr.Hedström och sjuksköterska Lihoff förmanat mig med att dricka för mycket vatten för att då kissar jag ut viktiga mineraler........så no more water for me today. Man kan ju inte veta allt! Oavsett så SKA jag vara alert imorrn för då är det packning som gäller och fixande av diverse andra saker. Jag har till och med sjunkit så lågt att jag har köpt mig en isglass för att det skulle vara skönt för halsen....jag gillar inte isglass. Knaprat lite tabletter har jag också gjort så nåde mig själv om jag inte mår bättre imorrn då är det väl ödet att jag ska vara sjuk på Mallis. Snäll som han är åkte Wille och köpte soppa till mig. Keldas fisksoppa...jag hade gladeligen lagat egen men orka......................? Den var helt okej iaf. Soppa är jävligt gott.


Host


Krya på mig!
;)

Kommentarer
Postat av: I D A

Sova sova sova. Det enda som funkar. Kryapå dej!

Postat av: cornelia

åhh gumman krya på dig! du får inte bli värre nu när ni ska på mys...sov sov och massa tabletter hjälper alltid! puss kramm

2009-06-23 @ 23:02:55
URL: http://www.corneliab.bloggsida.se
Postat av: Emma

tack sötnötter =) liite piggare idag är jag faktiskt!

2009-06-24 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback