Dear Diary

Idag är en såndär effektiv dag, har vart uppe sen kvart i åtta och hunnit med första passet på Djurhemmet, där fanns det att göra. Mamma var med och hjälpte till snäll som hon är! 5 katter i karantän, 1 inackordering och ca 20 "vanliga", och det nya tillskottet: två jättefina kaniner. För att matte inte hade "tid". Skaffa då för fan inte djur.
Väl hemma igen så har jag grovstädat badrummet, mindre kul men OJ va nödvändigt. Duschade typ hela rummet........nu skimmrar det såklart av renlighet. Till imorrn iallafall.

Om 2 timmar blir det dagens andra och sista pass hos kissekatterna, mysigt o vara däruppe och greja lite faktiskt. Ska försöka städa lite och göra rent för jag kan väl inte påstå att det är jätterent, skulle kanske behövas lite mer female touches om vi säger så.

Igår hängde jag gäng med hedström större delen av dagen och vi gjorde kurlandabacken i en väldig fart, jag per fot och anna sittandes på cykeln...sen motionerade vi vidare och hamnade slutligen hemma hos Kofoeds där det bakades Dumlekakor! Universums enklaste kakor tror jag. Och jättegoda, men varken Anna eller jag är sådär jättemycket för fikabröd så vi åt en varsin och gav bort resten ;) Wille var överlycklig över kakorna vill jag lova.
Vi kollade även på film som jag inte minns vad den hette, åt massa strunt och tillslut drog jag mig hemåt. Kvällen bestod av sushi och film! En helt vanlig helg med andra ord.


Before


After!


Kristinehamns egna Martha Stewart!


Hon kan inte bara baka, hon kan även spela gitarr som en stjärna!
:)


Ny vecka imorrn och vi får se vad det innebär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback