Tralala lilla molntuss

Måndag igen, men vad gör väl det när det bara är roliga saker som händer hela veckan? Helgen har varit helt underbar, man blir som en annan människa när vädret är såhär, synd bara att det ska bli sämre imorrn (på min födelsedag! skandal.)

I fredags kväll grillade jag hemma hos Tove, och bokade resan.
Hela lördagen spenderades i skärgårn med Tove och efter en stund kom även Mia som var hemma från Göteborg och gjorde oss sällskap, det var väldigt mysigt. Korsord, skratt, muffins, melon, mousserande och livet var skönt :) Jag brände såklart sönder mina ben och armar för jag glömde bort mig i allt det roliga...a lesson learned kan vi väl säga! Jag fick en present av Tove i form av en fotoram med ett foto på mig, helen och tove som jag älskar, helen är dock inte lika förtjust så jag får inte lov att visa det här men vi får väl se........;) På kvällen var vi här, tove, helen, stina och jag, avnöjt lite vin och sen traskade vi neråt stan där det slutade med att vi stod i kö till mastis i hundra år, så jävla meningslöst..! Var väl där till stängning sen kom willy och hämtade mig, skönt att vakna pigg och alert också. Alltid lika kul att umgås med tjejerna men utelivet här är inte jättespännande direkt.

Igår hade jag lite förtidigt kalas med familjen, och det kändes som jag fyllde 30! Fick min efterlängtade kamera, gissa om det är min nya bästa vän? En canon i champagnefärg, ujujuj. Sen fick jag alldeles för mycket pengar, påslakan och underkläder, kamerafodral och en underbar blombukett av Wille då vi "firade" ett års förlovning. Det var en väldigt mysig dag.

Idag är det dags att fixa fötterna! Ska bli otroligt skönt. Kul att träffa Anna också, och Jessica med! Efter pedikyren är det dags att kliva i kontaktpersonsrollen och träffa Maria när jag ändå är i Kga. Kanske en glass i solen lockar henne en dag som denna?

Imorrn är ju själva födelsedagen och jag har faktiskt inte ett skvatt planerat, förutom tvättid haha det är väl spännande? 27 är en fasligt meningslös ålder måste jag säga. Onsdag är det skoldags, sista dagen för min del, egentligen har vi utvärdering på torsdag men tveksamt om jag hinner med det för vi åker till sthlm på eftermiddagen och jag orkar inte flänga fram o tillbaks till KD innan det. Katterna får semestra hos mamsen o papsen till deras stora lycka (katternas alltså det vill säga) vi ska numera dela lägenhet med de där andra mupparna (anna whiplash hedström och fredrik koFOT) och det ska bli superfun! Synd bara än en gång att vädret ska bli kasst men det finns ju regnkläder som är snygga på riktigt. :)

 
Eftersom jag inte ägde nån kamera innan gårdagen så har jag inga bilder att bjuda på, men framöver kommer bilderna att få säga sitt :)

Nu måste jag göra mig klar för att sätta in lite pengar på banken och göra lite ärenden innan det bli karlskogadags!

Kommentarer
Postat av: william

Där värd varenda liten sak=)

Älskar dig puss

2009-06-01 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback