A walk in the sun

Underbara solen. Så lite som behövs för att man ska känna sig lite lättare. Då menar jag inte viktmässigt. För er vikthysteriska människor out there. Innan promenaden med Tovsan & Martina kurerade jag mig med den bästa medicinen: Estella. :)



Tove älskar sitt lilla torp, en dag darling kan det bli ditt :) Efter promenaden blev det lite bus med Legolas &  Zassa, crazy dogs! Trots hängigheten känns det bra att ha fått en dos av luft och sol. Känner lite i halsen nu men förhoppningsvis blir det inget utav det. Imorrn börjar jag 13.00! Me like.
Vilket jävla skitavsnitt av one tree hill dom visar just nu, jag hatar avsnitt där folk "drömmer" sig igenom hela programmet. Gossip Girl nästa och sen wipeout som jag faktiskt skrattade ganska mycket åt imorse när jag kolla på förra veckans avsnitt. Lite kul var det allt.

Hejdå'ra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback