All done

Ibland blir jag förvånad över hur jävla effektiv jag är! Kom hem halv fyra, har storstädat och tvättat samtidigt så nu ska jag verkligen unna mig att ta en dusch och bara smälta in i soffan resten av kvällen. Veckan har gått snabbt men jag vet att helgen försvinner lika fort om inte fortare. Så det gäller att passa på att njuta. Jag känner att det kan vara en förkylning på gång, vaknade med huvudvärk och har nyst ett par gånger under dagen...det vore ju underligt om jag inte drog på mig en rejäl förkylning med tanke på att 13 av 14 barn är grissnoriga....och gosar man dagarna i ända med dem kanske man får skylla sig själv. (Så fröken hedström då har jag skrivit om en sjukdom. kände att det var ett tag sen ;) )

Imorn hoppas jag på mycket mys med tovebejbi! Lite plugg ska jag klämma in också. Men först ska jag sova ut! (alltså vakna kl 06..)


And by the way: Ge mig sommar för helvete.
Hugs & Kisses


Kommentarer
Postat av: sofie

Hoppas du tycker om soppan. Praktiken går bra, men det är väldigt mkt att göra. Min handledare vill att jag är med så mycket som möjligt och har egna lektioner och planerar. Sen har vi 6 uppgifter som berör praktiken. Så jag känner mig lite stressad. Tror kroppen börjar ta stryk av att jag stressar för mycket, har haft ryck iett av mina ögon senaste veckan snart och magen mår inte bra. Så tror jag måste börja coola ner lite. Hur går praktiken för dig? För ni är väl ute nu också?

Pussokram

Postat av: Hedström

Dåså Fagerman ska jag berätta en grej... jag sitter i sälen och är SJUUUUUK!!!!! NÅn form av magsjuka (superhärligt) samt feberslängar som kommer o går... OCH detta innebär att jag har ätit inte mindre än 4ipren under en o samma dag! Livet är banne mig förträfligt ibland............ =(



Hoppas du har det bättre!

2009-03-14 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback