bright lights

måndag. sista veckan på praktiken. har vart uppe sen 05.20, vilket jag egentligen anser vara 04.20 eftersom klockfan har dragits fram. trött.
tog en sväng på stan efter "jobbet" köpte en liten present till Valentina som hon får när hon kommer till sverige i sommar. Köpte trosor till mig själv och bokade in en tid för att plocka ögonbrynen imorrn. hatar att göra det så det blir nog toppen.
trött igen. åkte till degerfors och presentbutiken för att köpa nya fina kuddar till sovrummet som sambo spanat in. tröttare än tröttast och kissnödigare än kissnödigast men storhandling på MAXI var obligatoriskt så what are you gonna do? hem o göra lasagne och en sallad. nu: SOFFLÄGE.

And by the way så blev jag klar med mitt arbete igår. ååh va jag är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback