Erase/Replace

Okej det var inte svårt att shoppa loss idag...! (nu pratar vi shoppa loss med studentplånbok..) jag skulle kunna ha handlat way more men som tur är var mamma med och la band på mig. Jag är mycket nöjd med dagens inköp, hade vart kul med ett par skor också men man kan ju inte få allt.

Som vanligt är inte kamerakvalitén av bästa slag.



Lång skjorta från H&M, T-shirt från Gina, ett par chinos och ett par svarta bralls från Vero Moda och slutligen ett par riktigt plastiga solglasögon från H&M. Inga dyrbarheter här inte! Men lika glad är jag för det.
Shopping var bra för mig! Och mammatid.
Nu ska jag slänga mig på soffan med bok och M&Ms...:)


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Ha ha tur att det inte var mitt kort som brann...

Själv lägger jag mina pengar på upplevelser=) Island yeeeeeh baby!



Ät inte upp alla mina M&M:s Puss ålskling!

2009-03-28 @ 17:45:07
Postat av: hanna!!

haha,har samma skjorta :)

2009-03-28 @ 18:48:25
Postat av: Anonym

haha Hanna, det kan ju bara betyda en sak: God smak :)

2009-03-28 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback