Manic Week

Vilken galen vecka det här har varit hittills känns det som. Jag vet att jag blir rastlös av att inte ha något att göra men ibland händer allt på en gång. Just nu består tillvaron av praktik, och mitt vfu-arbete gnager mig...jag borde ha börjat igår men eftersom älskade sambo däckade i migränanfall som slutade med ambulansfärd så hade jag fullt upp hela dagen igår. Han mår dock bättre idag som tur är. Men till helgen ska jag sätta fart med arbetet för jag har ändå inget planerat, ska bli så gött att inte ha nåt för sig. Jag ska dock mysa med Tove som kommer hem! Men det hinns det med. Imorrn ska jag åka till Maria, får se vad vi hittar på. Nu har jag tränat på crosstrainern 40 min och kört med gummibandet  - riktigt kul idag och det är inte ofta jag säger det om träning. Men dagens nyttigheter är avklarade iaf! Nu ska jag fixa kycklingfile och sen soffläge resten av kvällen.

Hoppas ni alla har intressenoterat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Film och kos låter som en styrålande plan emma.. æven en liten tur tycker jag... det ær ju stranden 09 som kommer med klampande steg...

vi ses puss puss

2009-03-11 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback