Skrämd till döds

Jag står i duschen och för stunden tvättar jag ansiktet så av naturliga skäl blundar jag. När jag öppnar ögonen står wille med ansiktet tryckt mot duschväggen (genomskinligt ...uppenbarligen) och jag blev så jävla rädd att jag börja stortjuta. Wille tyckte så synd om mig att han klev in i duschen med kläderna på. Sen började jag gapskratta för jag kom på hur fånig jag var som blev rädd för min egen sambo.



(det kan ha o göra med att han glömde o låsa ytterdörren idag o jag kom hem först och började fantisera om crazy people i garderoben.)

Det krävs inte mycket för att få mig att skratta. Och definitivt inte gråta heller.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TOVEBEJBI FÖRRESTEN!


Kommentarer
Postat av: Anna

I know the feeling :)

Du får säga till fredrik att han ska berätta för dig om "hästmygge-incidenten" !! Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Postat av: Anonym

Sorry älskling! puss puss

2009-03-04 @ 07:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback