ta mig till dans..

Nej måndagar är inget för mig.
Sov som en kratta då jag vaknade runt tvåtiden i natt med kramper i magen och ett rejält illamående. Hurra tänkte jag, nu har magsjukan letat efter mig tillräckligt länge för att hitta mig. Låg på soffan en stund för att tänka på nåt annat och för att inte störa wille mer än jag redan gjort...efter ett tag blev det sängen igen och tillslut somnade jag. Idag är jag bara trött som ett as och vill helst dra nåt gammalt över mig. Men trött eller inte, jag trotsade kroppen och ställde mig på CT:n framför gårdagens avsnitt av One tree hill, 40 min är inte illa pinkat när man känner sig som en väldigt tung påse nötter.
Nu känner jag ett svagt illamående igen och funderar på vad fan det vill mig egentligen? Get lost eller do your thing.
Idag börjar spårlöst igen och det är alltid intressant att se. Men innan dess ska jag se 90210, dricka ett stooooort glas proviva, och natta "barnen" så dom inte stör mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback