Tisdag. Snart onsdag. Alltså snart fredag.

Jag har hårångest. Vill jag klippa mer än topparna? Egentligen inte för jag sparar ut mitt hår. Men å andra sidan kan det ju vara lite roligare att klippa liiite annat än bara det...men eftersom jag är en rätt "hårtråkig" person så lutar det åt topparna..åh va segt! Så jävla dyrt som det är att klippa sig nu förtiden borde man fan raka av sig allt hår.
Om jag ger frisören fria händer kanske jag just kommer hem utan hår. Vem vet.
Fick jag välja skulle jag se ut som Gwen Stefani för evigt. Den människan kan inte bli ful.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet precis hur du känner! iofs är det över ett år sedan som du skrev detta, men tyckte att det var ett väldigt bra inlägg! Hade själv långt hår, och klippte av det för ett tag sen.. Riktigt skönt! Och man får ändå tänka på att det växer ut igen.

tycker även det var bra ord om gwen, hon är svinsnygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback