I thought you said summer is going to take the pain away

Excuse me men jag längtar ihjäl mig efter lite action! SOMMAREN bör visa sig från maj-augusti oavbrutet med värme och sol annars kommer jag flytta från det här gudsförgätna landet pronto!!
PIP har visat sig ha några intressanta artister även i år, och nära och behändigt som det är kan det hända att jag kommer närvara.
A camp, sahara hotnights, johnossi, anna ternheim, bob hund, hello saferide, kristian anttila, melody club är några som kan falla mig i smaken.

Förra året var galet. Det betyder bara att det kan bli mer galet i år.










Ge mig sommar sa jaa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder emma... snart kommer den med buller och brak... det ska bli såååå gott

2009-04-02 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback