It's just a state of mind

Mitt liv vore toppen om jag inte hade ett förbenat arbete som hänger efter mig och som jag varken har inspiration eller ork att göra! Imorrn gäller det. Trots inspirationskris och antiskolkampanj så ska det göras nästintill klart! För imorrn slutar jag tidigt. Jag ska även upp klockan 05.00 men det är väl lätt som en plätt när man somnar kl 21 varje kväll...?
Varje morgon när jag kämpar mig uppför antingen kurlandabacken eller tallundsbacken, så tänker jag att jag aldrig mer ska gå uppför i hela mitt liv för det är skitjobbigt. Sen tänker jag att Oj vilken bra rumpträning detta är, och så fortsätter jag gå dag efter dag. Samtidigt som jag går lyssnar jag på Adam & Gry, och folk må tro att jag är lite lätt kokoo när jag går o skrattar högt för mig själv. Jag tillhör den skaran som tycker om Äntligen morgon och inte Rix Morronzoo. Men så fort Äntligen morron är slut bojkottar jag allt vad kommersiell radio heter. Förutom p3. Jag gillar p3. Jag tycker ju iofs inte att dom kan räknas till kommersiell radio, det kanske dom inte gör heller?
Oavsett så är det alltid trevligt att börja dagarna med ett rejält skrattanfall i uppförsbackarna, för att sedan inta barngrupp och vara pedagogisk dagarna i ända ;)

Stundvis kan jag se slutet på denna evighetslånga utbildning och för varje dag som går, är vi ett steg närmare! Det ni! :P

Så fort sambo trillar utanför dörren ska jag hoppa upp på crössträjnörn samtidigt som jag kollar på gårdagens avsnitt av The secret life of an american teenager! Efter det blir det lite gummiband. Hej & Hå.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig du är Emma! Hoppas allt e bra. kram

2009-03-25 @ 08:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback