What's so strange about me

So. Jag hör på omvägar att jag är en duktig, go, bra tjej med seriösa mål och i ett samtal idag fick jag höra att jag har goda rekommendationer runtom i stan gällande jobb. Så varför sitter jag här och känner mig allmänt nedstämd och jävligt missnöjd med mig själv? Kanske inte gällande just yrkesval och studieval. Men satans va bitter jag kan vara ibland.
Jag har lovat mig själv och hedström att jag ska sluta tycka synd om mig själv. Om en stund iaf.

Jag skulle vilja åka på en väldigt solig semester. Gärna italien.
Och apropå solen, så fick jag tillbaka på skatten i år, för första gången på typ nånsin.
Tack för det skatteverket.

Idag har jag även gett råd och stöd till min kusin, som lider av emetofobi (rädsla för att spy) precis som jag...för min moster hade tydligen kräkts antal ggr i morse och Bianca hade umgåtts med henne nåra dar i rad. Det bästa tipset från Sverige var vitpepparkorn. Jag borde bli läkare.


Kommentarer
Postat av: TÅÅve

Underbara emma inte var nedstämd.. DU ÄR BRA ;)

2009-03-26 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback