Everybody's changing

Jag är så jävla trött på folk som går över en som om man inte vore människa med känslor. Jag är Full av känslor och jag uppskattar inte folk som tror att livet är en one way street och allt dom gör gynnar endast dom själva. En dag kommer det bita er i baken bara så ni vet. Min vänskap är värdefull och de vänner jag har och som jag vet vart jag har är av toppkvalité även om vi är olika på många sätt - men det är kanske just därför vi är vänner. Jag vet inte vart ifrån jag fick luft just nu men det spöregnar ute och man kan ju inte bli annat än frustrerad. Med en gnutta PMS också.

En vacker dag ska jag skriva om något ljust glatt och roligt! ;)

"If I could tell the world just one thing
It would be that we're all OK
And not to worry 'cause worry is wasteful
And useless in times like these
I won't be made useless"

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ojoj vad är det som har hänt vänen! puss kramm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback