Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj...

...nu regnar det ju visserligen ute men det är fredag och fredagskänslan är nästan lika god som jordgubbspaj.
Helen & Tove är hemma i helgen, det gör mig glad såklart! Så imorrn kväll är det playdate inbokat :) Ikväll och imorrn på dagen är det kvalitetstid med William som gäller, och det gör mig också glad! Idag blir det matlagning och film som jag chansar på att majoriteten av omvärlden satsar på ikväll med tanke på det upplyftande vädret. Imorrn ser det ut att kunna bli en dag nere i Vårbo hos ws pappa, frisk luft, hundpromenad och solsken kombinerat. Är det kasst väder så vet jag inte vad som kan tänkas ske. Pluggade på igår så jag skulle slippa plugga nåt i helgen, ibland ligger jag steget före ;)

Tillbaks till mitt "The City" -maraton innan wille kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. typiskt nog är jag i Trondheim den helgen :( men hoppas det blir fler gånger i sommar!! Öppna eget, säg gärna till.. jag vill vara med :):) ha en bra helg och hälsa pojken!! Kram

2009-05-09 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback