Me & Mine

Igårkväll såg vi på "Marley & Me" - ni vet filmen som handlar om en mans kärlek till sin golden retriever? Hela filmen var ett bevis på varför inte jag ska ha djur överhuvudtaget, för jag kommer aldrig klara av den dagen då vi måste säga hejdå för evigt. Jag brast ut i storgråt och jag tror inte wille var långt därifrån heller. Det kändes helt enkelt som det var nåt av mina hjärtan som låg där och skulle somna in. (ok nu avslöjade jag ju slutet men jag lovar er att det är ju underförstått innan man börjar kolla)
I slutet av filmen får man frågan om jag har nån som får mig att känna mig speciell, och det har jag varje dag dygnet runt.











Kommentarer
Postat av: emma

jag sa ju att det var skit jobbigt! att man skulle storgråta...

Postat av: Emma

ja, fy fan. STORgråta var ordet. Du måste förvarna ÄNNU mer nästa gång!

2009-05-22 @ 10:32:41
URL: http://efager.blogg.se/
Postat av: Wille

Jag grina ju som en unge=)

2009-05-22 @ 14:58:33
Postat av: Jenny

Tur inte vi umgås, vi hade grinat tillsammans 24 timmar om dygnet :) Sjukt jobbig film...

Hoppas allt är bra! Kram

2009-05-22 @ 18:18:49
Postat av: Anna

Jag såg på den filmen när jag åkte planet till NewYork... storgrinade gjorde jag!! Stackars dem som nog trodde jag hade svininfluensa och rinnande ögon i sätena bredvid ;)

2009-05-28 @ 18:05:58
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag såg på den filmen när jag åkte planet till NewYork... storgrinade gjorde jag!! Stackars dem som nog trodde jag hade svininfluensa och rinnande ögon i sätena bredvid ;)

2009-05-28 @ 18:06:09
URL: http://annahook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback