Morning to ya!

Vilket mysväder det är just nu. Känns helt rätt att ligga i sängen och titta på fönsterrutan som är full i regndroppar. Var ute och gick morgonpromenad vid sex imorse, innan wille skulle till jobbet, har man inte så mycket tid med varandra så skapar man tid! ;) Skönt att ha varit lite effektiv iallafall.

Nu ska jag läsa Karins uppsats som jag ska opponera på imorrn, och efter det ska jag göra ett ryck och rensa garderoben som aldrig blev gjort förra veckan. Kattmaten är slut också vilket betyder att jag nångång under dagen måste ta mig till en affär vilket jag har precis ingen lust med, men för att Estella inte ska döööö av svält (as if) så är det väl bäst jag gör det. Wille ansåg innan han gick utanför dörren att jag skulle passa på att kolla på film också nu när det var så dåligt väder och vem vet det kanske jag gör också!

Det finns även STOR risk för att jag somnar om här så småningom och det vore inte bra...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hjälp... hoppas du är snäll i morgon jag vet om en del fel så ring mig på 054....;) Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback