Munchkin

Nu är jag "ledig" i en och en halv vecka ungefär, men ledigheten innebär ju såklart att skriva arbete. När jag vaknade imorse hade jag träningsvärk i ungefär hela kroppen. Jag bowlade igår. Meeen kom igeeeen?! Så otränad kan jag bara inte vara. Löjligt. Förkyld känns det som jag är också. Men det kan ju bero på att jag stod ute i regnet igår på jobbet medan alla barn tyckte det var tokroligt att "tvätta håret" och leka "biltvätt".
Bowlingen var iaf rolig, jag vann första serien och wille blev alldeles nervös men han fick som han ville och tog hem resten. Efter vi hade droppat av Maria testade vi kgas sushi...och den var långt ifrån så god som khamns är så det blir det nog inget mer av. Hälsade på en stund hos Emilce & Oliver och sen blev det bio: Wolverine, jag har alltid gillat X-men filmerna och den här var inget undantag. Sen gör det ju inget att Hugh Jackman är hot hot hot.
Igår var även 25 år sedan exakt som syskonen Eriksson satt sin fot på svensk mark, det här kanske inte är den bästa bilden dels för att den är just 25 år gammal men också för att jag tar kort på kortet......


lillewille till höger.

De ringde just och frågade om jag ville jobba i ölme idag, men 1: jag har ingen bil idag, 2: jag har skolarbete jag måste börja med, 3: jag känner mig inte på topp - mer baciller från barn känns som en dålig idé.
Så nu ska jag ta mig i kragen, kliva ur willes morgonrock (katterna har min...) duscha och gå hem till Emma för att hämta anteckningar osv som hon snällt tog för jag jobbade, och sen gå hem till mamma o pappa för arbetsro och se vad jag kan åstadkomma med all min kreativitet...! Good luck with that.




Kommentarer
Postat av: Anna T

söta dom är:)

kram

2009-05-06 @ 13:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback