Söndagssysslor

Så inatt satt jag mina fötter innanför Karlskogas Statt/Harrys väggar för första gången på evigheter. Vi började dock kvällen med att umgås lite på Boda i brist på lokaler! Som vanligt var det jag och grabbarna, men det är lika trevligt det. Det var en trevlig och väldigt impulsiv kväll som gick snabbt och vips var man hemma igen...något sliten men ändå i bra dagsform får jag säga!

Vi köpte med oss sallad från Mcd (dom har börjat med shake-sallad igen! Brings back old Mcd-memories...;)) och åkte ut i skärgårn och lade oss på en brygga. Skönt men inte supervarmt eftersom det har en tendens att blåsa rätt bra därute. Eftersom WILLE glömde nycklarna på boda (jag hade specifikt sagt innan vi åkte från khamn att han skulle ta nycklar så slapp jag) så fick jag lov att ringa hem till ma&pa kl 03 inatt för att kunna hämta extranyckeln (tacka gud för mamma o pappa) och det hade vi lite dåligt samvete för idag så vi köpte med lite brownies och jordgubbar till dom förut, där Wille fick sin efterlängtade powenap och jag satt mest och var övertrött. :)

Nu har vi ätit tacos och kollat på Gossip och ska fortsätta kolla på Eagle Eye som är helt okej so far.
Imorrn är det jobbdags!




Kommentarer
Postat av: Anna T

Ni är såna sötnosar :)

pusskram

2009-05-24 @ 23:08:10
Postat av: sofie

Det var kul att träffa dig i lördags gumman. Synd bara att det blev en sån kortis.

Allt bra annars? Slut på skolan snart va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback