sundaysickness

underligt det där hur man kan vakna och känna sig så omotiverad till allt. idag är en sån dag. har ingen större lust med nåt idag faktiskt, inte ens lust att använda stora bokstäver...och då kan det vara kris.
kan bero på att solen inte visar sig idag eller att jag bara är jävligt trött. jag är inte bakis för det blir man inte på en öl. nej jag är bara allmänt söndagslivlös.
men om två timmar ska jag vara på djurhemmet så då gäller det att kraften har tagit sig tillbaka så jag orkar gosa och mata de små. igår var en speciell stund på djurhemmet då en kvinna ringde och sa att hon ville donera lite kattmat. och det får hon ju såklart. hon sa att hon hade fyllt år och bara önskat sig kattmat och nog behövde lite hjälp med att bära ut maten från bilen. människan hade heeela bilen full i kattmat! vissa människor är väldigt osjälviska och det gillar jag. kanske borde jag bara önska mig kattmat i födelsedagspresent jag med? Hon hade fått skottkärror fulla....
nu ska jag banne mig sova en stund innan jag måste kasta mig iväg på cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback