Stolen moments

Åh vilken skön och mysig dag jag har idag. Känner mig ovanligt avslappnad och det är en väldigt medgörlig känsla.
Jag har varit väldigt effektiv med min garderob, fick ihop nästan en hel sopsäck som ska till röda korset. Hoppas nån stackars själ får användning av avdankade partytoppar och diverse. Jag tog ett snabbvarv i skogarderoben i hallen också när jag ändå var på G, och för en kort stund tänkte jag rensa lite i willes garderob(er) men när jag öppnade garderobsdörren och byrån tappade jag all ork ;) Det du min vän får du lösa själv, kanske kan jag vara bredvid som en stöttepelare. Men jag vek in alla dina jeans och här är en liten utmaning till er alla: Gissa hur många jeans & byxor wille har i garderoben? (Wille du kan ju ta en chansning själv...Jag räknar inte med en full flyttkartong på vinden...) Gissa på ni, så får vi se om nån kommer fram till rätt siffra...el.siffror.

Efter att ha varit effektiv och duktig med rensning och opponering (& ett långt telefonsamtal med Mia) så tog jag mig ett mellanmål: rostad rasker med skivad banan plus en kopp te. Mmm Mm. Jag satt även på filmen "The secret life of bees" som jag inte visste ett skvatt om förutom vilka skådisar som var med och att den var omtalad hos Oprah (jaa men dåsåå!). Den funkade i en timme innan den hakade upp sig o sluta funka, men på den timmen hann jag gråta en skvätt och skratta högt nog för att störa en snarkande katt bredvid mig, mycket fin film och jag vill se klart NU. Blir till att åka till filmlangaren och införskaffa ny skulle jag tro.



Nu står matlagning på schemat och idag blir det kycklingklubbor á la texmex och potatishalvor i ugn. En sallad skulle vara på sin plats kanske......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är iaf mindre än 87 som jag hade när vi träffades=)



PUSS

2009-05-18 @ 22:34:50
Postat av: Emma

det har du rätt i, jag räknade till 23!

2009-05-19 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback