Friday fun.

Friday night o här sitter jag i soffan och äter salta pinnar, skrattar samtidigt överlägset åt killen som tävlar i postkodsmiljonären för att han inte kunde vad fredag heter på franska.....mina tre år av franskastudier har lönat sig. Moahaha.

Den här dagen har ägnats åt tvättstugan. Inte jättekul men ack så behövligt. Vädret har tillåtit mig att bara gå i mysisar o strutta runt o göra oväsentliga saker som att byta rent i sängen, göra en ny variant på rabarberpaj, pussat o kramat på katterna tills dom fick nog, försökte mig på en promenad men regnet bröt ut i total kaos och även om jag var duktig nog att ha på mig regnjacka så hjälpte inte det när skorna och byxorna var genomdränkta efter 10 minuters promenad...bara att vända hem igen och slutligen kom min kära mamma förbi och eftersom lilla pappa har fått ont i ryggen hjälpte jag mamma att handla. William är på fotboll en sväng, ja tackade nej till att följa med....soffan lockade lite mer än att stå ute just nu. Har känt mig lite "under the weather" idag, ont i huvet, ont i ögonen och allmänt såsig.
Imorrn är det dags för djurhemmet igen, igår gjorde vi en massa nytta och förhoppningsvis likadant imorrn!

Barnslig som är köpte jag en "present" till mig själv och wille när jag var i affären.
jag tror att jag var mer exalterad än wille....;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback