words of wisdom


Idag har jag hälsat på Anna i kga, det var längesen nu! Fick en mysig stund med henne och william. Sen tog jag ett besök hos the lady doctor för att byta p-pillersort. Said and done - så nu kanske kroppen lyder mig bättre framöver. Jag hann med ett kort besök på boda också, jag såg skymten av en mörk kille som jag tror heter William ;) Tänk att jag har två prinsar i mitt liv som heter William:)

Imorrn är det jobbdags igen! Dimman igen, 07.30-16, kompis det går bra nu...
Måste läsa 6 uppsatser också till opponeringen på tisdag.


Jag är otroligt godissugen, frusen och trött. Därför ska jag nog så småningom klä på mig mer kläder, äta en morot och gå ut och gå. Kanske.
Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade ju till o med tid att sitta ner en stuind med dig... Va menar du? Älskar dig mitt hjärta, ikväll blir det indiskt och mys...

PUSS PUSSSSSSSSSSSSSS

2009-05-15 @ 11:47:31
Postat av: Anna & William

Härligt att ha dig här hemma:)

kramar från oss

2009-05-15 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback