Minnen av aprilhimlen

Jag känner mig sprickfärdig efter att ha varit på äten hela dan....jag ser fram emot att det är måndag imorrn så jag kan göra nytta. Blev en härlig dag nere i vårbo igår, skogspromenad som avslutades med ett dopp i sjön för en badglad Albert. Jag var rädd för björn hela promenaden och tjatade hål i huvet på wille ;) och på kvällen blev det altanhäng hos tove. Jag hade inte planerat nån utgång och hade bara tagit med tre öl för att ta det lugnt, men sen halkade vi in på bag in boxen och vips var vi på mastis och levde loppan och idag vaknade jag med lätt huvudvärk och en mage som inte ville sluta svida..meeeen skam den som ger sig, en pepcid senare och 3 timmars soffliggande så kom jag på fötter igen och åkte hem till Zadiks, det blev senare lite promenerande tillbaks hit och nu har jag bakat scones, ätit och sitter o slötittar på söndagsparty (Anna, såg jag dig i publiken?? jag spanade=) )

Imorrn då, ny vecka och jag har tänkt att vara effektiv denna vecka.
*Plugga - skriva klart arbetet innan seeenast onsdag - inlämning fredag.
*Som alla dagar i veckan - motionera
*Rensa! Garderober - bort med vintern.
*Dejta Madde? Mia? Maria?
*Försöka sälja lite "skit" på Tradera....(en eventuell USA resa med Tove, Stina & Hanna i aug kräver pengar!)

Ja that's about it, kanske man får chans att jobba nåt också? Men arbetet går först för det ska bli klart...så man kan va ledig sen innan det är opponeringsdags och en vecka. Opponering betyder bara ett steg närmare sommarlov!!!!!!!

Albert sötis.

Torsten :)


Love is in the air ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback