Hurry up let's go

Jag vet inte varför men vad jag än gör så gör jag det snabbt. Både på gott och ont. När jag går oavsett om det är i motionssyfte eller inte, går jag så jag blir supervarm - inte alltid lika lyckat om man ska nånstans där man helst vill se fräsch ut....när jag cyklar så har jag en fart som ger mig astmaanfall (överdrift + att jag har inte astma) om jag städar så gör det jag det i ultrarapid (öppna inga garderobsdörrar) och gör jag skolarbeten ska dom helst vara gjorda igår för att bli av med dom (är resultatet ens viktigt?!) jag vet inte vad det här beror på men en inre omedveten stress kan vara orsaken. Eller inte - jag har ju inget att vara stressad över så...mjaae.

Livets mysterier är kluriga minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback