Som alltid, en manic monday

Klockan är då 17.16 i skrivande stund och jag har hunnit med: 45 min på CT:n, frulle, springa hysteriskt upp o ner till tvätten som jag kom på kl.09 att jag hade bokat...två timmar åt skogen så jag hann inte torka allt därnere så nu har jag tvätt hängandes överallt, gjorde lunch och tog med den hem till mamma o pappa a.k.a min studieplats. Där drack jag ur min favoritkopp i hela världen: Mustaschkoppen! Tänk att allt smakar godare ur den.

 
Kaos                                   Mustaschkoppen♥

Nu har jag just kommit hem efter att ha suttit med arbetet i några timmar och nu känner jag mig klar, inte supernöjd dock. Ska hem till Emma snart för att jämföra lite men sen får det vara bra. Kanske.
Bara för att jag hade tänkt att vara supereffektiv här hemma den här veckan med allt rensande som skulle behövas så ringde dom såklart o ville att jag skulle jobba imorrn, onsdag och torsdag. Jag tackade ja till imorrn och onsdag (hörde du det kontot??) och det blir ute på dimman där jag inte har jobbat nåt förut men det blir nog super, ska vara både på stor och småbarn. Jag♥money. Eller snarare jag är beroende av minsta krona jag kan få!
Tur att min kära sambo är ledig imorrn eftermiddag så han kan börja rensandet ;) Är det jubel jag hör?!





Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman vad mysigt du har haft det då=) Hoppas allt går bra med skrivandet för dig!?Kramar

2009-05-12 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback