sHallOw dAYs

Om jag var trött igår, så är jag tusen gånger tröttare idag. Sov som en kratta inatt, varför vet jag egentligen inte men det känns inte som jag sov mer än en timme. Upp kl 6 och jobbade ett par timmar. När jag slutade så gjorde jag och mamma lite ärenden på stan, bland annat fick jag tillbaka mina 800 kr som djuraffären hade dragit när jag handlade för 80 kr......tack för det. Sen bjussade mamma på fika från ejes, och när det var uppätet så var det bara att promenera av det ;)
Just nu värker mina ben och jag kommer inte flytta mig ur fläcken förräns det är dags att sova.
Imorrn är det bowling med Maria som gäller efter att jag har jobbat, wille ska med och kanske kanske blir det en bio på tu man hand efter bowlingen.

Idag har jag en stor längtan efter sommar, sol & bad, och jag ser väldigt mycket fram emot när moster och co kommer från USA i juli, det är inte varje dag man ser dom direkt. Så om maj kunde ta o springa förbi så gör det inget!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback