When I grow up

Vet ni vad jag är jättebra på? Det kommer ju inte komma som nån överraskning för de flesta, men jag är verkligen skitbra på att gnälla.  Om det fanns en oscarsgala för gnällare så skulle jag ha ett rum fyllt av oscarstatyetter. Vet ni vad jag är bra på mer? Att äta. Och emellan tuggorna hinner jag gnälla lite. Jag är också jätteduktig på att inte ha nån drivkraft och disciplin.
Men jag är också väldigt duktig på att ha för mycket empati och sympati för människor, så just nu vill jag fälla en tår för farbrorn som just bröt foten i tv 3:s "Sjukhuset".
För övrigt så tycker jag att det mesta är rätt trist just nu och än en gång vill jag helst bara ha sommar, umgås med min sambo, mina vänner som alla måste bo nån annanstans än just här, jag vill bara vara och göra vad som faller mig in. Och jag vill ha råd med allt som faller mig in. Jag önskar mig en ny bil. Och jag vill se ut som gwen stefani. Hur svårt ska det va?!

Men helst av allt vill jag komma ur den här jättetråkiga, gnälliga och otacksamma fas jag är i. Skäms på mig.

The trick is to keep breathing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback