Såklart det är söndag - kroppen är ju som ett ångestfyllt paket

Jahapp så var denna helg slut då. Och "samboveckan" med den. W åker snart tillbaks till stället vi inte pratar högt om;)
Men först fotbollsmatchen som ingen missar idag gissar jag på. Jag tittar med ett öga och ett öra. Ungefär så.
Surt att bli ensam igen tycker jag men har ganska fullt upp den här veckan så det ska nog gå. Imorrn är det dags att planera vår lektion som vår inriktning ska ha för övriga klasskompisar på torsdag. Tisdag har vi
heldagsföreläsning...på norska. Onsdag "ledig" och på kvällen är det Lars Winnerbäcktime med Anna. Torsdag skola och på fredag är det ÄNTLIGEN dags att få håret fixat!! Hurra hurra hurra. SOM jag ser fram emot det.

Igår var det som alla känner till Allhelgona och vi började dagen med att köra ett svettigt badmintonpass, träningsvärken infinner sig idag men inte lika dödligt som sist. När mörkret lagt sig gick vi till kyrkogården en sväng och sa Hej till farfar och hans grav...tittade snabbt in i kyrkan också. Jag gillar kyrkor, det är mysigt och väldigt stämningsfullt men jag känner mig väldigt felplacerad då jag inte är religiös av mig på nåt sätt. Men jag antar att kyrkan är till för alla ;)
Vi bjöd mamma o pappa på en halloweendrink och lite snacks och när de sedan gick hem till sig blev det Tortillatårta och filmen "Up". Den var helt okej, inte en av Pixars bästa dock. Helgerna blir så jävla innehållslösa känns det som på nåt sätt! Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i fredags? Joo just det ja, jag gjorde ju inget! ..suck.


Kristinehamns kyrka är faktiskt väldigt fin tycker jag.

Men det  var ju även våra Hallweendrinkar...som egentligen är "Beverly Hills Iced Tea"...med blå karamellfärg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback