You're like my own personal brand of heroin...

Perfekt start på en ny vecka. Ledig och Miabesök. Twilight och choklad - spöregn ute - tända ljus och struntprat däremellan. Lovely. Jaa jag vet att jag ska ge mig med detta Twilighttjat...men nu är det ju så att det är min plikt som medmänniska att upplysa andra om snygga killar och heta romanser så eftersom Mia inte sett filmen så vad ska man göra annat än visa den för henne?? Hon älskade den, såklart. ;)

Helgen hos Tove har varit helt underbar. Mys på hög nivå, fest på hög nivå, skratt på hög nivå och baksmälla på hög nivå....EN enda julklapp fick jag med mig hem, katastrof. Men det gör inte så mycket då jag fick reda på igår att min älskling kommer hem till mig imorrn! Och stannar iaf till torsdag så på onsdag ska vi fixa julklappar och mysa runt. Mycket mysa i mitt ordförråd just nu.
Skola imorrn sen kärlek hela kvällen, inte så dumt.




En tjejhelg var precis vad jag behövde för att få tillbaks lite energi! På lördag är det tjejfest i KD...lite mindre alkohol den här gången tror jag dock det får bli...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback