Du är drömmarna jag drömmer ibland

Låt oss gå tillbaka till de tidiga tonåren och den tid då man kunde gråta och skrika efter idoler, artister, stjärnor som du aldrig ens skulle få se på avstånd in real life....jag är där igen. Jag är för gammal för sånt här egentligen men inombords skriker jag jävligt högt efter Edward Cullen. Och neej, inte Robert Pattinson som han heter på riktigt...för jag tycker att karaktären Edward är so much hotter....en känslig, svår, snygg man...som inte kan motstå ditt blod en sekund.. How 'bout that?!
Vampyrer is the shit.



Så på söndag är det bokat: New Moon och 2 timmars trånande.

Kommentarer
Postat av: emelie

håller med...!

Postat av: Anna T

Håller inte med ;)

puss

2009-11-20 @ 16:11:34
Postat av: Anna

jag instämmer med alla :D .. knäsvag är vad jag är!

2009-11-21 @ 11:35:03
URL: http://annahook.blogg.se/
Postat av: William

What the F**** VAd har jag missat?



Puss

2009-11-21 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback