*Happyland*

Jag sitter o kollar på Ullared. På femman. Folk är sjukliga. Men visst, shoppa är kul. Men campa och bo i stuga i Ullared? Kom igeeeen.

När vi ändå pratar om handla och pengar...så säger jag som jag brukar vid den här tiden på året: Julklappar kommer i år att delas ut till familjemedlemmar. När det kommer till mina fina vänner så hoppas jag vi kan ses och ha kvalitetstid med lite god mat osv istället för att byta pengar med varandra. Det här är en härlig studentkommentar...men så är jag ju inget annat än student för tillfället.
Men familj & sambo: Fram med önskelistor snarast.

En julklapp har jag köpt....och jag har en till på G till William Gustav. Varje år är pappa och Wille svårast att köpa till. Hur kommer det sig kan man undra?


Jag behöver spara pengar. Men hur ska det gå till? Någon lämnade mig här med dubbelt så mycket utgifter!! Mina besparingar ska iallafall gå till en möjlig USA resa till sommaren. DET ska väl inte vara så svårt?

Money makes you happ.....ier - that's not a lie!


Jag längtar efter den här lillstrumpan som har blivit så stor.
Jag längtar efter moster, morbror, kusiner med barn!
Så så får det bli.
Sparasparaspara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback