Hur ska det gå?

Alltså, imorse kl.06.00 tog min sambo/särbo bilen tillbaks till Trollhättan. Heeejdå'ra. Somnade om. Vaknade, gick på dass, missade såklart ett jobbsamtal tack vare att naturen kallade. Gick o satt mig i soffan och pluggade litegrann. Och jag sitter fan kvar här än. Rätt så opluggad om jag ska vara ärlig. Eller ja. Jag har ju skummat igenom en C-uppsats som vi ska ha läst till imorrn, svarat på lite frågor och kollat lite internetsajter rörande ämnet.
Dagar som jag alltså vaknar själv, som jag inte har skola inplanerat på har jag så svårt att vara en normalt fungerande person. Why God why!? Jag fastnar, tappar energi och hamnar i allmänt komatillstånd. Inte alla dagar men idag är iallafall en typisk sådan. It is so depressing.

Men hursomhelst, jobbsamtalet kom tillbaks men kunde jag jobba tisdag, onsdag, torsdag??? neej. Onsdag kan jag. Men då vill ju folk såklart ha samma vikarie de dagar de behöver nån. Jag blir så trött, man vågar inte missa en dag då man har lektion för man vet aldrig hur det straffar sig. Men nu straffar det sig iallafall eftersom jag förlorar chanser till pengar - pengar som jag behöver. Vi får ju liksom inte fullt studiestöd i december som bekant. Vi har ju praktik två veckor framöver från och med nästa måndag, så där försvinner två veckors jobbchans och därmed inga extra pengar i dec. Tack för det gud.
Jag fattar fan inte hur dom tänker när dom inte ger fullt studielån i december, det borde vara extra mycket!!

hurskadetgåhurskadetgåhurskadetgå?!?!

Kommentarer
Postat av: tove

säger att emma det kommer gå bra. vi rår om varandra ii dec och lever på den lilla luft som blir över... fina tjej.. kul att snacka med dig

2009-11-09 @ 18:06:42
Postat av: Ida

Tokigt. Jag får fullt i december. Haha som jag tror iaf. Men nudlar är studentens bästa vän :P

2009-11-09 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback