Hur stavar man ett vargyl? Yyyyyyl?

Okej klockan är en minut över midnatt men jag bara MÅSTE få ur mig detta. Och som vanligt varnar vi lite för fjortisbeteende. Men New Moon. Hej! Okej feel free att ta bort dom overkliga "vargarna" och ersätt med något mer verklighetsförankrat men övriga bitar av filmen.....hoppsan kerstin!
Filmens handling: 8 av 10 möjliga. Filmens relations/kärleksscener: 11 av 10 möjliga. Jag vill vara Bella och jag vill att en vampyr och en varulv ska slåss om mig. Ja tack igår helst.
And do't worry jag har redan varnat wille om att ifall jag försvinner ett tag så är det för att jag har rymt ihop med...Edward eller (och?) Jacob....

Seriously.

Marry me? Bite me?

 

I'm saving you guys for a rainy day...


Kommentarer
Postat av: Sunkan

det är helt sinnessjukt vad insnöade ni är på de där geeksen. pinsamt... anna är likadan. Peter Forsberg säger jag bara, det är en man med de rätta takterna. Bite me Peter!

2009-11-30 @ 10:45:03
Postat av: Fägermän

Fredrik...va skönt att du äntligen har kommit ut!! thihihi ;)

Du ska veta att Edward & co är h.e.t.a !! Peter Forsberg däremot....not so much!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback