it's lördag!

Det här är min nya kompis! Jag köpte honom på IKEA igår för att ha honom under min VFU (praktik), han bär en ryggsäck som jag fyllde med små fingerdockor och så ska jag göra små rim &ramsorkort och sångkort att lägga ner där också. Han har inte fått nåt namn än för jag tänkte att barnen skulle få vara med att bestämma. Kanske en liten namnfest på det?

Han hängde iallafall med oss igår kväll hemma hos mamma o pappa och då såg det bland annat ut såhär:

Galen kille det där.

 

Lilla Lina var med också och älskade sin husse mer än nånsin...

Wille gjorde chokladsufflé med passionsfrukt också, för första gången och det blev succé såklart. Inte så bra bild dock....

 

Nu har vi spelat badminton och det var himla roligt, ser fram emot nästa vecka då vi ska köra lite övningar som vi testade idag. Vilopaus fram till halv fyra sen är det kalas för storebror som blir 31 imorrn,

trevlig lördag people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback