Life is dandy

Vilken kaosdag det har varit i skolan idag. Uppror för hur dom lägger upp en kurs, inte första gången men säkert tredje gången vi klagar - men den här gången kändes annorlunda så nu får det fan bli ändring. Den har ju även blivit anmäld till studentkåren av studentkåren själva...för att det är för mycket obligatoriska uppgifter. Man hinner inte läsa en bok förrän den andra ska påbörjas...vart lär jag mig nånting!? Man hinner ju inte bearbeta eller reflektera över det man läser. MEN!

Vi såg två älgar på hemvägen.

Jag har cyklat i iskall blåst.

Jag har gjort min godagoda potatis&purjolöksoppa.

Nu är jag verkligen skittrött efter att ha drömt om zombies hela natten (jag kollade på zombieland igår..)
så en varm lång dusch och sen tv-slappande resten av kvällen.

Imorrn kl.11 är det dags att simma med Emma - bäst att vara utvilad...sen kanske det blir "Drag me to hell" med min skräckfilms-partner in crime: papsen!



Kommentarer
Postat av: helen maria bäckström

jag har hört att den ska suga.



justsayin....haha

vad hände med paranormal?

Postat av: Ämmö

ja den är säkert B! Men ses måste den ju ändå. paranormal är på G! Jag ger dig en recension sen ;)

2009-11-10 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback