Patience zero

Okej så för tusende gången. Jag suger på att packa. Det är sjukt svårt att packa för bara en helg. Man ska ha med sig vanliga kläder och helst nåt som skriker lite mer fest...men inte lätt när man inte vet vad man vill ha på sig vid utgång...så det får väl kanske bli nåt inhandlat...skulle gärna hitta ett par skor gratis också.

Kakan är gjord och det luktar pepparkaka i lägenheten - inga fel i det alls.

Willy klarade sin tenta också - hurra hurra hurra! Det innebär att vi kan ses om cirkus två veckor....lite tidigare kanske....kanske kan han komma hem på torsdagen eller så...kanske...????

Mina furballs är lämnade hos mamma o pappa och jag njuter en skvätt. Tända ljus överallt utan att behöva ha uppsikt, lite brun utan sol idag igen (!), halsen känns bättre peppar peppar ta i trääää!

Det ska bli superkul att hänga med tovsan hela helgen och förhoppningsvis kan jag bjuda på lite bilder när helgen är slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback