Vita Linjer

Så, då har jag lämnat Wille på station...nu ses vi igen om ungefär tre veckor..två drygt om vi har tur. Det känns inte sådär jättefascinerande om jag ska vara ärlig. Jag ser fram emot att ha fullt upp med praktiken den här veckan även om det också betyder att jag måste bli klar med mitt skruttarbete som jag sitter fast i. Ska dock ha en liten träff med Emma imorrn eftermiddag, se om vi kan ge varandra nån hjälp kanske? Skulle ha träffat Mia en sväng idag med, men det blev det inge med då jag har varit helt orkeslös hela helgen. Huvudvärk, ont i kroppen, matt, illamående och snuvig....har svettats som en gris för minsta rörelse. Tror dock inte att det hade med sprutan att göra, snarare det jag bar på innan jag tog den och det vill inte bryta ut helt och hållet...kanske tack vare sprutan? Iallafall så var jag hemma från praktiken idag. Men imorrn ska jag försöka pigga på mig och då ska jag göra trolldeg och göra spindlar med de lite större barnen, det ska bli roligt. Ska även köra lite bockarna bruse á la flanosaga och som vanligt sångsamlingarna (med hopp om att inte få hysteriskt skrattanfall..det ligger nära till hands varenda gång nu tack vare kaoset som blev..). Jag har fått mycket positiv feedback iallafall och då känns det bara roligt att köra på.

Att man fick se solen i ungefär 3 h i lördags var ju inte mycket att hänga i julgranen. Kan det regna mer eller?! Slutar det inte snart är det inte alls helt omöjligt att jorden faktiskt går under 2012...
Men vi har fått en del gjort i helgen trots väder och oväder och en svag kropp...städat, gjort i ordning balkongen för vinterläge..och sen ett tappert försök att adventspynta. Men alltså, det här med att pynta. Det har ju aldrig varit min grej, jag har inte varit intresserad men det är tydligen något som växer på mig med åldern för nu vill jag gärna göra det men i den här lägenheten känns det smått omöjligt. Men okej det blev en stjärna här och lite röda ljus där osv. Det får vara bra så. Wille lagade god mat i lördags och det har blivit nåra filmer, bl.a "Dumpa honom" som kan vara lärorik för både tjejer och killar ;)

Skulle ju ha haft min dejt med Edward Cullen igår men jag orkade inte så nu vill jag gärna se den under veckan....nån frivillig själ som vill följa med ?! Inte det nej....Tove jag tycker du ska tänka på saken...så ser vi den på fredag!
För det är ju det som gör att jag klarar av den här veckan med skitarbetet! Jag ska ju till Tove i helgen! Min första weekend i Västerås baby! Det kan bli en smaskig kompott av mys & festligheter. Jag har tänkt handla klart mina julklappar också så är det gjort! Ska bli roligt att få en inblick i toves nya studentliv ;)

Det här inlägget känns ungefär lika rörigt som mitt arbete..

Men anywho, det är mörkt, ljusen är tända, jag har köpt damernas värld...eeh ja det är sant, men mest för att man fick Sex and the city filmen ;) För den ska jag se nu med en stor kopp te och krya på mig!

Det enda som saknas är en chokladkaka och en sambo vid namn William Gustav Eriksson.♥


Årets julpynt. Större delen av det iallafall ;D

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hoppas du mår bättre efter en dag hemma. Du är så duktig trots att du är sjuk! Jag får dåligt samvete. Måste också fixa balkongen, men i och med regnet vill man inte ens titta ut! Julpynt är väl lite roligare... Men det där arbetet gör att jag får ångest över allt och så fort jag sätter mig vid datorn för att börja blir det att jag surfar runt tills jag verkligen inte orkar ta tag i något!

Krya på dig!

2009-11-23 @ 15:53:13
Postat av: Anonym

Jag kan visst tänka mig att se den filmen. så det kan vi satsa på fre.. ska bli kul att visa dig sveriges i särklass vackraste och roligaste stad... krya på dig vännen och jobba på... love ya

2009-11-23 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback