Wheels

Det är torsdag and I love it! Ska snart till kga och ha kontaktpersonstid med Maria ett par timmar. När jag kommer hem så kommer även Willy hem! Yey!
Imorrn blir det förhoppningsvis ett badmintonpass, lite förberedande inför VFU starten på måndag & på kvällen kommer storebror & elin hem och det blir middag hos mamma o pappa. Mamma sa att hon inte sett Gustav sen juli...och då har väl inte jag heller det gissar jag? Svårt o hålla reda på sånt där..det var ett tag sen iaf.




Japp inte den bästa bilden på nån av oss, men eftersom E&G hatar att vara med på kort är chanserna små för att man får ett bättre i helgen....

På lördag blir det nog ett besök i karlstad så Mr.W kan hämta ut sin mobil på 3, och jag kan göra småinköp på IKEA. Och efter alla år inom barnomsorgen så har jag fortfarande inte skaffat mig ett par riktiga innetofflor så det SKA inhandlas....farmors sockor i all ära men nu får det vara nog.
Hoppas vi kan hinna med en bio också, "2012" kan väl vara värt ett besök...o lite popcorn.

Jag ser fram emot en helg i mysets tecken för att uttrycka mig väldigt .....ja låt oss säga nördigt.
mysbrallor, ljus, ost & vin, film och slappa!

Kommentarer
Postat av: Anna T

Hoppas vi hinner ses :)

pusskram

2009-11-12 @ 14:59:06
Postat av: Emma

det får vi styra upp! Hockeyn blev det ju då tyvärr inte...brorsan kom i vägen ;) Synd när du har skaffat så mycket varma kläder till mig!! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback