You either got it or you don't

Jag har just gett min kropp en dos av brun utan sol....till vilken nytta då kan man fråga sig. Inte lär den här bleka kroppen bli nåt brunare för det...kanske lite mer orange. Det är ju en färg det med..
Har iallafall packat lite och imorrn ska jag baka en kladdig chokladpepparkaka...typ kladdkaka med pepparkakskryddor...som serveras med lingongrädde...är den god så får den nog följa med till julbordet i jul!

Jag har ett orosmoment inför helgen och det är att min hals börjar göra ont...sådär ont i körtlarna..och halsmandlarna som jag inte har längre..fantomensmärtor perhaps??
Jag vill iallafall inte att det ska bli värre för jag vägrar bli sjuk! igen! Jävla kropp.

Idag var det dags för barnen att få höra om Bockarna Bruse igen, och när personalen sa: "nu går vi in i lekrummet och lyssnar på Emma när hon berättar om Bockarna Bruse" så säger ett barn som fyller tre i februari: "ååh, det är så roligt att jag blir nästan tårögd!" Och så blev hon rosig om kinderna och tårögd på riktigt! Tänk att kunna uttrycka såna känslor när man är så liten. Galet.

Jag skulle kunna gå och lägga mig nu känner jag...så himla trött..och så har jag en ny "Laga Lätt" att läsa...!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer inte bli sjuk hjärtat!

Du är stark=) Kyss i pannan!

2009-11-25 @ 21:03:13
Postat av: Emma

kom hem till mig nuuuuu

2009-11-25 @ 21:16:33
Postat av: cornelia

vart ær det du ska åka emma? Och vad ær det med att alla ær så dukiga att baka??=) vill mad kunna...eller åtminstonde tycka det ær kul!=) puss krammm

Postat av: Emma

Jag ska till tove! Kom du med vetja ;)

Baka är kul om man bakar nåt gott! Bara att börja!Pöss

2009-11-26 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback