Many shades of black

BitterBritta in the house!

Idag är en sån dag då jag helst vill krypa ur mitt eget skinn och sen bränna skinnet och krypa in i en lite mer munter kropp och själ.
Det kryper olust längs benen på mig - och vi vet ju alla hur kul det är när det är på detta viset. Min pappa tror inte att PMS existerar utan att det är nåt som vi som lider av det hittar på och använder det som en ursäkt för att få vara lite extra bitska och bittra. Men jag skulle göra vad som helst för att slippa den här gnagande olustheten som bara sipprar in i vartenda organ jag äger. Jag får en släng av tourettes helt enkelt.
Normalt sett är jag redan en känslosam person med ett uns av humör...vid PMS kan vi väl säga att unset har förvandlats till olaga hot.

Så eftersom tourettes innebär ofrivilliga tics - som i det här fallet innebär bittra anfall mot försvarslösa personer...så tänkte jag passa på att skicka en hälsning till DIG som känner sig träffad. Du kan bättre! Och nej det här är ingen speciell person, jag tycker bara att många kan bättre! Ni kan vara bättre personer, bättre kompisar, bättre pojkvänner, bättre servicepersonal, bättre lärare, bättre djurägare, bättre syskon, bättre flickvän, bättre chef, bättre bilförare, bättre granne, bättre whatever!!
För min del, jaa jag kan bättre jag med. Men inte idag. Idag är jag nog bara körd för improvements.

Kommentarer
Postat av: Karin

Bara en kram på rej gumman och sov gott så ses vi i morgon :) Kram

Postat av: tove

Puss sötnos härda ut denna helvetes pms så ska du se att det vänder snart... stor puss min älskling

2009-10-20 @ 21:06:59
Postat av: helen maria bäckström

PMS är en jävla fitta alltså

2009-10-20 @ 21:24:11
URL: http://helenseskapader.blogspot.com
Postat av: helen maria bäckström

PMS är en jävla fitta alltså

2009-10-20 @ 21:24:35
URL: http://helenseskapader.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så sant, vi kan bättre...framförallt alla andra ;-)Puss

2009-10-21 @ 20:06:19
Postat av: Emma

Tänk att det osar Mia Wiker över hela den kommentaren! ;)

2009-10-21 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback