I've got soul but I'm not a soldier

Imorrn ska jag äntligen få spela badminton! Jippi :) Kommer flåsa som få och spela som en kratta men det är det helt klart värt! Wille kommer spöa skiten ur mig men det är det också värt!
Har haft en skön söndag, hållt mig inomhus med all rätt för på söndagar är allt tillåtet. Anna var här i fyra timmar och det var väldigt roligt att få lite kvalitetstid med dig! Mer sånt. Det blev fetaost & spenatpaj, och bullar á la Turenkvist, gott men nu borde jag inte äta nåt mer på en vecka.

Imorrn måste jag plugga lite, och så ska jag ringa till veterinären för att rådfråga lite om min tjockis här hemma, hostan kommer och går och jag vill veta lite vad vi borde göra. Mitt lilla hjärta. Men sjuk är det sista hon är, så tur är väl det. Min kreativa mamma har gjort en aktivitets"platta" till Udda som hon fick idag, vilken hit! Nu kanske hon kan sysselsätta sig själv lite mer. The crazy catlady speaks again.

Annars i veckan blir det kanske ett badhusbesök? Plugg blir det en del iaf då vi som läst inriktning Barns utveckling & rättigheter ska anordna lektion för de övriga klasskompisarna till nästa vecka. En dejt med Hedström kan vara bokad till torsdagen. Annars är det rätt blankt. Jag hoppas ju att min hårt studerande och hårt jobbande sambo (iaf den här veckan :D) har lite tid över så vi kanske kan göra nåt skoj. Meeen det får vi allt se det.

BTW så har jag köpt min första julklapp idag! Men vem det var till tänker jag inte avslöja.

Ja det här var ju rätt meningslöst.

Baaaj



Kommentarer
Postat av: Anna T

Alltid trevligt när vi ses :)

kramar

2009-10-26 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback